czwartek, 23 października 2014

Jedno wielkie I'M SORRY

Na początek chciałabym was przeprosić za tak długą nieobecność. Coś TAK długiego jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło dlatego większośś z was pewnie wie jaki będzie tego koniec,

Straciłam serce do Dramione, zaczęłam interesować się nieco innymi rzeczami i nagle napisanie rozdziału stało się niemożliwe. Tak po prawdzie, to nie jest nawet zaczęty...

Jest mi tak strasznie przykro, ponieważ jesteście i byliście czytelnikami o jakich nawet nie marzyłam. Zaczynając tego bloga nawet nie myślałam, że zdobędę tak niesamowitych i motywującyh czytelników. Czas spędzony na pisaniu tego z wami był piękny i pełen wzruszeń, za  co ogromnie dziękuję <3

Szczególnie mojej XoXoXo, która już pewnie dawno o mnie zapomniała ale i tak zrobiła dla mnie bardzo dużo. Mogłabym wymieniać tak długo ale myślę, że za chwilę zacznę płakać, a obiecałam sobie, że nie będę...

Dlatego po prostu dziękuję WSZYSTKIM, którzy kiedykolwiek zajrzeli na tego bloga. Jesteście moim sercem kochani <3


Ze spraw technicznych, jeżeli ktokolwiek ma ochotę kontynuować to opowiadanie albo publikować na nim jakieś opowiadania... Na dole podam swojego maila i czekam na wasze pytania/propozycje ^^ Poza tym, jeżeli ktoś chce znać moją wizję tej historii i rozwiązanie tej dziwnej tajemnicy... Czekam na wasze wiadomości :P Jestem jak najbardziej otwarta i mam nadzieję, że ktoś się o to pokusi.

Jeszcze raz bardzo dziękuję i przepraszam za wszystko co zrobiłam.

Kocham was wszystkich niesamowicie mocno,
Wasza Kath <3

9 komentarzy:

  1. Przykro mi, ale rozumiem. Pisanie przede wszystkim powinno sprawiać przyjemność Tobie, a skoro tak nie jest to jaki miałoby ono sens. Twoja historia była jedną z tych, które zapadają w pamięci i zżera cię ciekawość, co dalej. Szkoda, że w tym przypadku niestety tak krótko trwał. Nie zmienia to faktu, że życzę Ci wszystkiego najlepszego i rozwijania innych pasji, które będą Ci sprawiać przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami tak się zdarza :) Dobrze, że dałaś o sobie znać ^^ Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, mój geniusz znowu mnie powalił -.-
    Nie wiem czy ktoś mi wierzy ale to ja - Kath ale wylogowałam się z konta, a internet mam tak dobry, że wikipedia się nie chce załadować... Dlatego niżej podaję maila, który miał być w poście ale mój mózg znowu uznał, że wie lepiej -.-

    Czekam na wasze maile, będzie ciekawie ^^
    kathlessblack@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo żałuję że to już koniec, ale rozumiem Twoją decyzję.
    Chcę Ci jednak podziękować za całą przygodę z Twoimi opowiadaniami :)
    Masz duży talent i musisz o tym wiedzieć :)
    Życzę Ci dużo sukcesów i być może pomysłów na opowiadania na przyszłość.
    Pozdrawiam ciepło,
    SWK <3

    PS: Chętnie dowiem się wszystkich szczegółów Twojej wyobraźni ;) Odezwę się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dawno znalazłam Twojego bloga i naprawdę wciągnął mnie tak bardzo, że przeczytałam wszystko w jeden dzień !
    Jesteś niesamowita i masz świetne pomysły ! :D
    Tak oryginalnego Dramione jeszcze nie czytałam ^^
    Czekałam z napisaniem komentarza bo myślałam że może jeszcze wrócisz :c
    a tu okazuje się że nie skończysz tego bloga...
    Załamałam się.. To mój trzeci ulubiony blog zaraz po DŚ i GJS :D
    A tu dupaaaaa mam nadzieję że zgłosi się do Ciebie ktoś kto miałby równie dobre pomysły jak ty i mógłby kontynuować tą historię ^^
    Masz talent dziewczyno i jeżeli nie masz serca do Dramione spróbuj w innym kierunku ja na pewno bd czytać :D

    Pozdrawiam Daga ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kath! Chętnie dowiedziała bym się co dalej!
    z.ciastko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kath.... Pierwszy raz komentuje twój blog, ale czytałam go już kilka razy... Chcę więcej!! Chce wiedzieć co było dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pierdole dzięki [to czysta ironia]

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli można - również chciałabym dowiedzieć się co dalej

    OdpowiedzUsuń