niedziela, 16 lutego 2014

Uratujcie autorkę...

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Mam do was prośbę i propozycję zarazem. Mianowicie... Dzisiaj, gdy już napisałam to coś co dodałam niżej, uznałam, że mam dość. Wen jakby jest, a jednak go nie ma i doprowadza mnie tym do szału. Czerpiąc inspirację z kochanego tumblera, postanawiam założyć otwartą skrzynkę. Chodzi o to, że podam wam swojego maila, bądź GG i chciałabym ( to tylko propozycja), byście wrzucili mi tam parę pomysłów. Mogą to być wasze przemyślenia dotyczące głównego opowiadania, czyli co uważacie, że się tak naprawdę stało, tożsamość tajemniczego Bruno czy cokolwiek chcecie. Mogą być też propozycje miniaturek. Metodą promptów. Wy piszecie o czym byście chcieli miniaturkę lub cokolwiek, a ja wybieram sobie pomysły, które mi podpasują i piszę do nich. Parringi jakiekolwiek oprócz Hermiona+Ron bo chyba sobie strzelę jak coś takiego zobaczę :) Niemniej jednak piszę na każdy temat i możecie prosić o cokolwiek. Nie krępujcie się, że pomysł jest serio dziwny bo tylko mnie to ucieszy. Mam nadzieję, że coś się pojawi, bo jestem naprawdę zdesperowana i ciekawa zarazem. 

Błagam wrzućcie coś, ja serio nie gryzę i nie kąsam...

MÓJ EMAIL : kathlessblack@gmail.com
MOJE GG : 31186878

Zlitujcie się nad biedną autorką, chciałabym już coś wam dodać...


Kocham was wszystkich i z góry dziękuję :)


Kathless <3

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że dużo osób wyśle ci pomysły, ja niestety jestem anty pomysłowa :/
    WIęc nie pomogę :(
    Wysłał ci już ktoś jakiś zarąbisty pomysł?
    Wiem jestem ciekawska ;/ ale nie mogę doczekać się nowej notki :)
    Pozdrawiam
    Kasia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie, to dostałam 3 propozycje i jestem zachwycona *.* Mam nadzieję, że ktoś jeszcze się odważy bo macie niesamowitą wyobraźnię :)
      Całuję
      Kath<3

      Usuń
  2. Ja uważam że pomysł bardzo fajny :)
    I postaram się dorzucić coś od siebie, aczkolwiek kiedy nwm, bo czas mnie strasznie goni ;)
    Jak tylko coś wpadnie mi do głowy to się odezwę ! :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sama-Wiesz-Kto

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pytanko czy Domowe zwierzątko będzie kontynuowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... Teoretycznie tak. Ale nie wiem co mam pisać, a nie chcę spieprzyć dobrego opowiadania. W założeniu będą jeszcze 2 części, tylko wolę poczekać i dokończyć dobrze, niż napisać pod przymusem i totalnie spieprzyć sprawę.
      Przepraszam, że musicie czekać. :(

      Usuń
  4. Mam nadzieję że twoja wena wróci z ferii ;) Bardzo czekam na kolejny rodział zwierzątka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć dzisiaj znalazłam twojego bloga... Jest genialny ;* cudne opowiadanie i miniaturki... Napisz coś szybko bo czyta mi się łatwo i szybko ;p jesteś świetną pisarką pozdrawiam i życzę weny jak stąd do księżyca ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęsknimy Kochana :( <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z osobą wyżej Tęsknimy. ♡

    OdpowiedzUsuń